De eerste stap is gezet - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Familie Heuvel - WaarBenJij.nu De eerste stap is gezet - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Familie Heuvel - WaarBenJij.nu

De eerste stap is gezet

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Januari 2015 | Nederland, Berghem

Afgelopen maandag en dinsdag was ons huis vol met verhuizers en verhuisdozen! Er werd hard gewerkt...
Op maandag waren er twee verhuizers die veel ingepakt hebben en mee hebben gekeken wat we in welke container wilde hebben. We hebben namelijk 3 containers. 1 zeecontainer die mee naar China gaat, 1 container met opslag die Nederland blijft en 1 container met luchtvracht ( voor onze eerste benodigdheden). De zeecontainer met onze grootste inboedel is ongeveer 60 dagen onderweg, dus hebben we goed moeten bekijken wat we waar mee mee wilde laten gaan. Het is vooral veel speelgoed geworden wat er met de luchtvracht komt ;-)
Op dinsdag waren er 5 verhuizers en werd er groots aangepakt.
De verhuiswagen werd rond de middag voor ons huis gereden en de laadklep werd zo gezet dat er zowel vanuit de voordeur als de slaapkamerraam op de eerste verdieping dozen in konden worden geladen.
We hadden voor deze bijzondere gebeurtenis de kinderen ook even uit school gehaald! Ze hebben de verhuizers goed meegeholpen en konden zo ook mooi zien waar hun spulletjes heen gingen! Finn was ook dolblij toen zijn Lego er eindelijk allemaal in stond :-)
Zo was het ook snel gebeurd en waren de verhuizers rond 14.00 uur klaar. Als beloning voor hun harde werken mochten Isis en Finn symbolisch de vracht vast een klein stukje mee weg brengen! Genoten hebben ze van het kleine stukje in de enorme vrachtwagen...
'S middags het huis een beetje schoon gemaakt en daar zaten we dan... Wat is het LEEG en HOL!
's avonds maar even in stijl afgesloten en samen Chinees gegeten.

• 13 Januari 2015 - 10:46

Jeanine:

Mooie afsluiter hier en nieuw begin daar,
    We gaan jullie volgen.
    Veel suc6 met de laatste loodjes, nog even flink knuffelen met iedereen.
    Liefs de Gutjes ;-)

• 13 Januari 2015 - 11:26

Lianne:

Leuk geschreven! En leuke foto's! En Isis en Finn zo stoer meegesjouwd!!!

Raar dit!

Wij gaan jullie zeker volgen!!!!

Dikke kus van ons

• 13 Januari 2015 - 14:28

Peggy Brands:

We gaan jullie volgen. Veel succes!!!

• 13 Januari 2015 - 16:51

Sandra Bouwman:

Ilse ik had al half iets opgevangen maar wist niet zeker of het over de juiste Ilse ging die ik ken, ken er meerdere. Ik wens jullie heel veel succes in China. Ook de kinderen succes. Een hele uitdaging voor jullie allemaal. Ik hou zeker bij hoe jullie avontuur verder gaat.
    Goede reis.

• 14 Januari 2015 - 08:01

Angela:

Super dat we jullie kunnen volgen!!!

• 16 Januari 2015 - 17:13

Hannie Van Son :

Wij gaan het volgen

• 16 Januari 2015 - 17:20

Hannie Van Son :

Wij gaan het zeker volgen

• 26 Januari 2015 - 19:43

Jezus:

Bende d'r al vort onderhand

• 26 Januari 2015 - 20:14

Tije:

Hallo isis gaat alles goed met je we hebben in de klas een stoel en daar staat een foto op van jou zoo ben je er altijd een beetje bij groetjes Tije boon

• 28 Januari 2015 - 01:24

Diny Molenaar:

ik ga jullie zeker volgen.

• 28 Januari 2015 - 21:25

Giny Verharen:

Hoi hoi en al een beetje gewend?
    finn en isis al nieuwe school gezien?